Myyntiehdot

Myyntiehdot

Hinnat

Toimituksista Ruotsiin, Norjaan ja Tanskaan pyydämme vierailemaan jokaisen maan omilla nettisivuilla. Tilaukset Ahvenanmaalle ja muihin maihin tehdään englanninkielisen kanavan kautta. Hinnat ovat jokaisen oman maan valuutassa, voit itse valita haluatko nähdä hinnat alv:n kanssa tai ilman.

Outlet-tuotteet ovat myynnissä niin kauan kuin varastoa riittää.

Paljoushinnat ovat voimassa ostaessa mainittu määrä samaa tuotenumeroa, mikäli muusta ei mainita. Osa hinnoistamme on voimassa ainoastaan nettikaupassamme.

Kaikki nettikaupassa ja luettelossa olevat tuotteet ovat hyväksyttyjä käytettäväksi Suomessa.

Maksaminen

Yksityisasiakkaat

Postiennakolla tai nettitilauksissa pankkikortilla, ellei muusta ole sovittu. HUOM! Älkää lähettäkö ennakoita. Emme ota vastuuta kirjeitse lähetetyistä rahalähetyksistä. Postiennakkotilauksiin lisätään postiennakkomaksu 4 €, toimitusmaksun lisäksi.

Nettisivullamme voit maksaa pankki/luottokortilla. Pankkikortit, jotka hyväksymme ovat Visa, Visa Electron ja MasterCard. Emme hyväksy American Express tai Diners. Kun olet vahvistanut tilauksesi, lähetetään korttitietosi yhteistyökumppanillemme DIBS:lle joka tarkistaa kortin voimassaoloajan. DIBS on PCI-sertifioitu. 
Kun toimitamme tuotteen, raha veloitetaan tililtäsi, ei ennen sitä. Sen sijaan summa varataan tililtäsi, jonka vuoksi sitä ei voida käyttää muihin ostoihin. Jos emme jostain syystä voi toimittaa tilaustasi tietyn ajan sisällä, jonka kortin myöntäjä on määrännyt, päästetään varattusumma käyttöösi. Siirto tapahtuu SSL-salauksen kautta. Me emme säästä/käsittele korttinumeroita tai CVC-koodia asiakasrekisterissämme.
Mikäli ilmoitetut pankkikorttitiedot eivät ole oikeat tai tilillä ei ole katetta, pidämme oikeuden itsellämme toimittaa tilauksesi postiennakolla. Tässä tapauksessa lisätään matkahuollon bussiennakkomaksu.
Maksusi on turvattu Dibs:n kautta.
Korttinumerosi lähetetään salattuna suoraan pankille.
Kaupan omistajalla ei ole pääsyä korttitietoihisi tai tilillesi.
Dibs käyttää SSL salausta, joka on industry standard turvallisille korttimaksuille.

Valtion ja kunnalliset laitokset

Lasku 30 päivää netto. Voimme laskuttaa myös sähköisesti. Laskuihin, joita ei ole maksettu eräpäivään mennessä lisätään viivästyskorko 11% sekä muistutusmaksu 5 €.

Verkkolasku

Meillä on mahdollisuus lähettää laskut sähköisesti. Ilmoita tilatessasi verkkolaskuosoite sekä operaattori kassalla olevassa viestikentässä.

Lahjakortti

Lahjakorttimme ovat voimassa kaksi vuotta. Voit maksaa sillä nettikaupassamme tai kaupassamme, sillä voidaan maksaa myös osan summasta, mikäli ostoksesi maksavat enemmän. Mikäli lahjakorttisi summa on suurempi kuin ostoksesi, säästyy loppusumma kortillasi, jonka voit käyttää seuraavaan ostoskertaan

Toimitusmaksu

Tilauksiin, jotka maksetaan laskulla tai pankkikortilla, lisätään postimaksu 6,50 €. Bussiennakko tilauksiin lisätään myös bussiennakkomaksu 4 €.

Edullinen:

Osa tuotteistamme on merkitty Edullinen symbolilla. Näiden tuotteiden kohdalla olemme yhdessä toimittajiemme kanssa pyrkineet siihen, että sinä asiakkaana voisit ostaa parasta mahdollista laatua mahdollisen edulliseen hintaan. Näistä tuotteista ei anneta lisäalennusta.

Alaikäiset:

Jos olet alle 18 vuotias on sinulla oltava huoltajan lupa meiltä tilaamiseen. (Huoltaja on tuolloin tilaajana).

Jälkitoimitukset

Teemme kaikkemme, että meillä olisi kaikkia tuotteita varastossa, mutta jokin tuote saattaa loppua joskus. Rekisteröimme tällöin jälkitoimituksen, jos näiden tuotteiden kokonaisarvo ylittää 20 €, ja jos tuotetta on odotettavissa kohtuullisen ajan sisällä. Tuotteesi ovat toimitusseurannassa ja ne toimitettaan myöhemmin ilman toimituskuluja. Jos tuotteiden jälkitoimitusarvo alittaa 20 €, pyydämme sinua tekemään uuden tilauksen.

Korvaustuotteet

Mikäli jokin tilaamistasi tuotteista on loppu, tapahtuu että me sen sijaan toimitamme samanarvoisen korvaustuotteen. Jos et ole tyytyväinen tähän on sinulla täysi palautusoikeus 30 päivän sisällä. Tuotteen arvo ja toimituskulut korvataan sinulle.

Tilausvahvistus

Kun tilaat nettikaupasta www.slojd-detaljer.fi, saat tilauksesi vahvistamisen jälkeen tilausvahvistuksen sähköpostiisiLuomalla käyttäjätunnukset Omille sivuillevoit kirjautumisen jälkeen nähdä ajankohtaiset tilauksesi ja tilanteen, sekä aikaisemmat tilauksesi.

Tilaushetkellä ilmoittamaasi sähköpostiosoitetta käytetään ainoastaan tilaustasi kokevassa yhteydenotossa. Jos haluat tilata uutiskirjeemme on se ilmoitettava tilauksen yhteydessä tai nettikaupassa olevan uutiskirjelinkin kautta.

 

Toimitukset

Toimitukset Suomen ulkopuolelle Ruotsiin, Norjaan ja Tanskaan pyydämme vierailemaan jokaisen maan omilla nettisivuilla. Tilaukset Ahvenanmaalle tehdään nettisivun https://www.slojd-detaljer.com kautta.

Vähimmäistilausrajamme on 20 €.

Kaikki toimitukset tapahtuvat Ruotsista PostNordin välityksellä.

Yksityishenkilöt hakevat toimitukset lähimmästä Matkahuollon noutopisteestä. Kun paketti on saapunut noutopisteeseen, saat siitä ilmoituksen tekstiviestillä tai sähköpostilla, josta saat selville mistä ja milloin paketti voidaan noutaa. Ilmoita aina matkapuhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi tilauksesi yhteydessä. Jos meillä ei ole edellä mainittuja tietoja, lähetetään saapumisilmoitus kirjeenä. Paketti säilytetään 14 päivää noutopisteessä, mikäli sitä ei haeta tämän ajan sisällä palautetaan se takaisin meille lunastamattomana.

Kaikki tilaukset valtion ja kuntien alaisille tahoille toimitetaan suoraan vastaanottajalle. Mikäli paikan päällä ei ole ketään vastaanottamassa toimitusta, lähetetään viesti, josta ilmenee mistä toimitus voidaan noutaa. Ottaessasi tuotteet vastaan, tarkista että kollilukumäärä täsmää rahtikirjan kanssa ja ettei paketissa ole vaurioita. Me vastaamme kaikista vahingoista, joita voi sattua lähetyksen kuljetuksen aikana sinulle. Ilmoitus vahingosta tai puuttuvasta lähetyksestä tehdään suoraan kuljettajalle. Jos tarvitset apua, soita asiakaspalveluumme puh: 09-3487 0606.

Toimitusaika

Jos tilaamasi tuote/tuotteet ovat varastossa, lähetämme tilauksesi normaalisti 3-5 päivän sisällä Ruotsista. Sesonki aikana voi toimitusaika olla pitempi. Mikäli arvioitu toimituspäivä viivästyy enemmän kuin kuusi päivää, otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse ja ilmoitamme sinulle viivästymisen syyn ja ilmoitamme uuden arvioidun toimituspäivän.

Jaettu toimitus

Jos yksi tai useampi tilattu tuote on loppunut varastosta, voi tämä tarkoittaa, että tilauksesi jaetaan useampiin toimituksiin. Jos tuotteiden arvo ylittää 20 €, toimitamme viivästyneet tuotteet myöhemmin ilman ylimääräisiä toimitusmaksuja. Jos et halua odottaa tuotteita, voit perua ne ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme, 09-3487 0606. Jos toimittamattomien tuotteiden arvo alittaa 20 € tai tuotteen toimituksenodotetaan olevan pidempi kuin 1 kuukausi, niitä ei lähetetä, vaan ne poistetaan tilauksesta ja mahdollinen katevaraus luottokortiltasi vapautetaan. Jos haluat odottaa tilapäisesti loppu olevia tuotteita, voit laittaa merkin kassalla olevaan ”Odota kaikki tuotteet ennen toimitusta” ruutuun. Tällöin kaikki tuotteet toimitetaan heti, kun ne saapuvat varastoon.

Henkilöllisyyden todistaminen

Kun noudat pakettisi noutopisteestäsi, tulee sinun pystyä vahvistamaan henkilöllisyytesi. Henkilöllisyystodistuksessa oleva nimi on oltava sama kuin paketin vastaanottajana. Jos noudat pakettia toiselle henkilölle, on sinulla oltava mukana sekä omasi että paketin vastaanottajan henkilöllisyystodistus.

Kuljetusvaurio/vakuutus

Me vastaamme kaikista vahingoista, joita voi sattua lähetyksen kuljetuksen aikana sinulle. Ilmoitus vahingosta tai puuttuvasta lähetyksestä tehdään suoraan kuljettajalle. Jos tarvitset apua, tai jos huomaat kuljetusvaurion vasta kun avaat paketin, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Ilmoitus kuljetusvauriosta tulee ilmoittaa heti vaurion havaittua.

Reklamaatio

Mikäli haluat reklamoida tilaamasi tuotteen, ilmoita tästä asiakaspalveluumme puhelimitse tai sähköpostilla. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ennen tuotteen palauttamista, joskus voi riittää, että lähetämme varaosan. Sinulla on oikeus reklamoida tuote 3 vuoden sisällä, mikäli tuote oli viallinen/väärä toimitushetkellä. Suosittelemme että ilmoitat reklamaatiosta heti kun vika on huomattu, 2 kuukautta on yleinen kohtuullinen aika ilmoittaa. Mikäli hyväksymme reklamaatiosi, pidätämme oikeuden ensi sijassa korjata tuotteen, mikäli tämä ei ole mahdollista, lähetämme uuden tuotteen. Mikäli tuote on poistunut tuotteistostamme, hyvitämme tuotteen maksetun summan takaisin. Maksu tapahtuu 14 päivän sisällä samalla tavalla kuin ostaessa. Tuotteita ei saa lähettää postiennakolla, emme lunasta postiennakkolähetyksiä.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ennen palauttamista, niin lähetämme sinulle ennakkomaksetun osoitelapun.

Takuu

Osassa tuotteistamme on takuu, jonka mukaan vakuutamme tuotteen toiminnallisuuden ja laadun muutaman vuoden ajan. Tietoa näistä tuotteista ja takuun pituudesta löytyy tuotetekstistä. Takuu ja reklamaatio-oikeus ovat kaksi eri asiaa, takuu on vapaaehtoinen valinta ja täydennys kuluttajasuojalaille.

Jos asia lähetetään Kuluttajaneuvonnalle käsiteltäväksi, noudatamme aina neuvonnan suosituksia. Olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä meihin Slöjd-Detaljerilla, jos tarvitset apua. Lisää tietoa kuluttajan oikeuksista löydät netistä www.kkv.fi.

Peruutusoikeus

Etämyynti lain mukaan on kuluttajalla oikeus peruuttaa ostonsa ilman erityistä syytä 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta. Meillä, sinulla on täysi palautus- ja vaihto-oikeus 30 päivän sisällä, peruuttamisaika päättyy 30 päivää sen jälkeen, kun kaikki tilauksen tuotteet on toimitettu. Mikäli haluat käyttää peruutusoikeutta, tulee sinun 30 päivän sisällä ilmoittaa meille kirjeitse, sähköpostilla tai soittamalla tieto palautettavasta tuotteesta ennen kuin lähetät sen meille. Lähetämme sinulle ennakkomaksetun osoitelapun, jonka kiinnität palautuspaketin päälle ja palautat paketin Matkahuollon välityksellä. Tuotteet, jotka palautetaan vahingoittumattomina ja käyttämättöminä korvataan kokonaisuudessaan. Mikäli tuotetta on käsitelty sen verran että sen arvo on laskenut, korvataan tuotteesta ainoastaan sen hetkinen arvo. Tuotteita ei saa lähettää postiennakolla, emme lunasta postiennakkolähetyksiä. Liitä mukaan palautuskaavake täytettynä. Palautusoikeus ei koske erikoistilattuja tuotteita, jotka eivät sisälly vakituiseen valikoimaamme. Palautusoikeus ei myöskään koske CD-levyjä, DVD- ja videofilmejä, joiden sinetti on murrettu. Jos haluat uuden tuotteen, veloitetaan tästä toimituskulut. Tietoa peruutussoikeudesta sekä palautus- ja reklamaatiokaavakkeen saat myös tilausvahvistuksessa.

Slöjd-Detaljerin Palautus- ja reklamaatiokaavakkeen löydät täältä.

Perua kauppa

Sinulla on aina oikeus peruuttaa kauppa, jos toimitus viivästyy. Jos tuotteet on maksettu, hyvitämme summan viipymättä ja viimeistään 14 päivän sisällä.

Palautusosoite

Slöjd-Detaljer, Axvallagatan 10, SE-53224 Skara

Yhteystiedot vaihtoja, palautuksia ja kaupan perumista varten sekä käyntiosoite Skarassa, Ruotsissa.

Kuluttajana sinulla on aina oikeus kääntyä Slöjd-Detaljerin puoleen valitsemallasi tavalla saadaksesi apua ja neuvoja reklamaatioista, peruutusoikeuksista tai jos tarvitset apua tilaamisesta tai tuotteistamme. Tavoitat meidät puhelimitse 09-3487 0606, sähköpostilla tilaus@slojd-detaljer.fi, kirjeitse Slöjd-Detaljer, PL 2470, 00002 Helsinki. Fyysinen osoite Axvallagatan 10, 53237 Skara.

Palautusmaksu

Käyttäessäsi palautusoikeutta maksamme palautussumman viimeistään 14 päivän kuluttua siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi tai kuitin palautuksestasi. Valtion- ja kunnan alaisille toimipisteille lähetetään hyvityslasku palautetuista tuotteista, postiennakkotilausten palautussumma maksetaan pankkitilillesi, tilauksista jotka on maksettu pankkikortilla, maksamme palautussumman suoraan samalle kortille. Ilmoita meille pankkitilinumerosi IBAN muodossa.

Lunastamattomat paketit

Jos et nouda pakettiasi noutopisteestä, perimme sinulta 30 € käsittely- ja rahtikulut. Lunastamattomat paketit eivät sisälly peruutusoikeuteen.

Henkilötiedot

Kun tilaat meiltä tuotteita, hyväksyt samalla, että säilytämme ja käytämme tietojasi tilauksien toimittamiseen ja palvelemaan sinua. GDPR: n (yleinen tietosuoja-asetus) mukaan sinulla on oikeus saada tietosi, jotka olemme rekisteröineet. Jos pidät tietoja virheellisenä, voit pyytää korjausta tai poistamista asiakastietokannastamme. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin autamme sinua. Lisää tietoa löydät tietosuojakäytännöstämme.

Pidämme oikeuden poistaa sellaiset tilaukset, jotka sisältävät virheellisiä henkilötietoja.

CE-merkintä

Vaaralliset tuotteet - esim. sähkötuotteet, laitteet, suojavarusteet ym. - kuuluu olla CE-merkityt, jotta niitä saisi myydä Euroopan sisämarkkinoilla. CE-merkintä merkitsee, että valmistaja tai maahantuoja takaa, että tuote täyttää kaikki olennaiset terveys- ja turvallisuusvaatimukset. Jos CE-merkintä puuttuu voi se merkitä sitä, että tuote on turvallisuudelle vaarallinen ja että valmistaja ei ole tietoinen säännöistä. Lisätietoa löytyy internet sivuilta http://www.sfs.fi/julkaisut_ja_palvelut/standardi_tutuksi/ce-merkinta sekä http://europa.eu/youreurope/business/product/ce-mark/index_fi.htm.

Pidätämme oikeuden mahdollisiin painovirheisiin, tuotemuutoksiin ja loppuunmyyntiin.

Slöjd-Detaljerin Y-tunnus on: 1624630-4